Gedragsvoorschriften

Wij gaan respectvol met onze medemens om. Dit betekent bij een bezoek aan ons kantoor dat onze medewerkers zich klantgericht en professioneel gedragen, maar ook onze bezoekers zich aan bepaalde gedragsvoorschriften moeten houden. 

Hieronder staan de gedragsregels voor alle bezoekers en overige betrokkenen: 

  • Aanwezigen: in de spreekkamer en bij de balie, worden in principe alleen personen toegelaten die van belang zijn voor het betreffende gesprek.
  • Drank- en drugsgebruik: bezoekers onder invloed van drank of drugs worden geweigerd. Het is verboden om op onze vestiging drank of drugs te gebruiken.
  • Roken: het is niet toegestaan om binnen te roken.
  • Omgangsvormen: medewerkers behandelen de bezoeker met openheid, integriteit en respect. De bezoeker behandelt de medewerker hetzelfde. Er wordt dus niet geschreeuwd, gescholden, beledigd of gediscrimineerd.
  • Agressie: agressief gedrag wordt niet geaccepteerd. Bij (telefonische) bedreiging, gooien met voorwerpen, vernielingen, handtastelijkheden, lichamelijk geweld of stalking doen wij aangifte bij politie/justitie.
  • Voor alle bezoekers gelden ook de volgende huisregels:
    • Deuren zijn altijd gesloten. Bezoekers bellen aan, worden aangesproken via de intercom en worden binnengelaten wanneer zij een afspraak hebben.
    • Bij binnenkomst dienen bezoekers zich te registreren op de registratielijst. Op deze manier behouden wij het overzicht over wie er wanneer binnenkomt en vertrekt.
    • Bezoekers krijgen (eventueel) een bezoekersbadge zodat ze als bezoeker herkend kunnen worden binnen kantoor.
    • Bezoekers worden altijd begeleid. Zij worden bij de receptie opgehaald door diegene met wie zij een afspraak hebben. Bezoekers lopen dus nooit zonder begeleiding door kantoor.